onsdag 21 april 2010

För pigg för att sova.

Denna vecka jobbar jag kväll. Det innebär att jag får sova längre på morgonen. Gör jag det? Nej. Jag har tydligen en inbyggd väckarklocka nuförtiden. Hur som helst så sitter jag nu här hemma och helt uppe i varv. Hur ska jag kunna sova? Omöjligt. Med tanke på min nya dåliga ovana med att vakna alldeles för tidigt så blir det inte många timmars sömn denna vecka. Men men. Vem bryr sig egentligen? Varför skriver jag om det här? Ja jag vet inte. Kanske jag istället skall berätta att jag idag har fotat fotboll!! Shit vad kul det var. Men jävlar vad svårt det var! Det blev mycket ben och andra konstigheter. Men grymt kul som sagt. Jag följde med en fotograf och testade lite. Det ska nog få bli min nya hobby tror jag. Men i fortsättningen skall jag ta med vantar och kanske lite extra tjocka kläder. Kanske inte converse. Det var sjukt kallt nämligen. Har även varit på Kalmars flygplats och kollat in de som flög ifrån Stockholm till Kalmar ikväll. Första turen på några dagar. Jag hade förväntat mej ett helt lass med människor men av planet kom bara 10-15 personer. Jag fick en chock. Men men. Några bilder blev det ju i alle fall och det är ju huvudsaken. Möjligtvis lägger jag upp några skojiga fotbollsbilder här inom kort. Nu ska jag sluta skriva. För att citera mina vänner från Tjörn : "Tjöta inget"!! Hahaha. Så ska nu sluta med det. Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar