tisdag 6 april 2010

vilse i Kalmar

Jo visst. Det är sant. Har varit här i sju veckor nu tror jag om jag inte minns fel.. och idag körde jag vilse. Så vilse det bara gick att köra dessutom. Skulle på ett jobb som bokstavligt talat låg runt hörnet av Barometern.. ehh .. kan ju såhär i efterhand tyckas ganska konstigt att jag lyckades köra så totalt fel. Men det gjorde jag. Var ute på villovägar i en timme faktiskt. Det som var bra med denna vilse-körning var att jag kunde lyssna på hög musik alldeles för mej själv! På radion spelades bland annat the passover med soundrack of our lives. Det var fint! Den får helt enkelt sammanfatta och avrunda denna dag.

"Accept the change, for it's not so strange
you're not the onlyone in this world
Accept the change, cause we're all insane"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar