tisdag 15 juni 2010

jävla kostymer

Det är Tisdag. Ska tydligen föreställa sommar också. Denna slutsats drar jag då jag igår gick min första dag på sommarkursen på HFF. Men kanske är det nu sommaren börjar, det var även lite sol idag nämligen. Tror till och med att jag bränt mej lite på armen. Gött. Nu sitter jag hemma hos min kära vän Karin Freij i hennes goa bruna soffa. Här sitter vi. Stalkar folk på facebook, äter godis och just nu gjorde Karin en intressant iakttagelse, vände sin dator mot mej och visade upp en bild av det blivande brudparet (kronprinsessan å Daniel alltså) och pekar på dem: "Titta" (och när jag inte fattar) "TIITTA! Det stör mej, jag blir förbannad.Varje gång han är med på bild numera så har han den där kostymen..." Asså. Hon är för go den där Karin Freij! Man kan ju börja undra lite över varför han har den där kostymen, det kan man ju. Dagens bild: Karin såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar