fredag 19 november 2010

Friday- I´m not in love

Varför inte blogga lite? Idag har jag och Therése fördrivit dagen i Birsta. Först skrev vi på vår uppsats i tre timmar. Jag gjorde dock inte mycket annat än att klaga. Klaga klaga å klaga. Nån måste ju göra det också tänker jag. Det senaste fredagarna har jag vaknat upp och varit förkyld. Det är ju jätte konstigt. En fredagsförkylning. Sen brukar den gå över å så dyker den upp igen fredagen därpå. Vad är grejen liksom? Hursomhelst så var vi (som sagt) i Birsta idag. Therése skull göra en del nödvändiga inköp. Jag köpte värmeljus. Det var det. Ja just det. Sen dog min telefon också. Den fantastiska nya iphonen som har funkat så fantastiskt bra...nu är den stendöd. Jaja. Får se om den återuppstår eller vad som händer. Det är ju trots allt världsligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar